Oracle Primavera Unifier, üç ayrı ürünü içerir, Primavera Proje Kontrol, Primavera Tesis Yönetimi ve Primavera Gayrimenkul Yönetimi ürünleri bulunmaktadır.
Oracle Primavera Unifier Neleri İçerir?
Oracle Primavera Unifier, üç ayrı ürünü içerir: Primavera Project Controls, Primavera Facilities Management ve Primavera Real Estate Management (Primavera Proje Kontrol, Primavera Tesis Yönetimi ve Primavera Gayrimenkul Yönetimi).
Primavera Project Controls, tüm proje faaliyetleri üzerinde tam bir görünürlük sağlar. Bütçeleri, maliyetleri ve finansal tahminleri izleyebilir ve yönetebilirsiniz. Tedarik zincirinde iş süreçlerini tanımlayabilir, yönetebilir ve birden fazla sermaye planlama senaryosu geliştirebilirsiniz. Primavera Facilities Management, tesislerinizdeki operasyonları planlamanıza, yönetmenize ve sürdürmenize olanak tanır. Primavera Real Estate Management, gayrimenkul portföyünüzü planlamak, izlemek ve yönetmek için bir dizi özellik sunar. Saha seçimi ve edinimi, tasarruf etme, yeni kiralama başlatma, finansal kiralama, finansal kiralama süresi ve daha fazlasını içeren ortak gayrimenkul işlemlerini yönlendirmek, gözden geçirmek ve onaylamak için esnek iş akışlarından yararlanabilirsiniz.
Oracle Primavera Unifier ile Neler Yapabiliriz?
- Portfolio Management (Portföy Yönetimi)
- Project Cost Control (Proje Maliyet Kontrolü)
- Bid and Procurement Management (Teklif ve Tedarik Yönetimi)
- Document Management (Doküman yönetimi)
- Cash Flow Management (Nakit Akışı Yönetimi)
- Earned Value Management (Kazanılmış Değer Yönetimi)
- Schedule Management (Schedule Yönetimi)
- Contract Management (Sözleşme yönetimi)
- Project Collaboration (Proje İşbirliği)
- Lease Management (Kiralama Yönetimi)
- Transaction Management (İşlem Yönetimi)
- Construction Coordination (İnşaat Koordinasyonu)
- Fund Management (Fon Yönetimi)
- Design Coordination (Tasarım Koordinasyonu)
- Multi-Scenario Planning (Çoklu Senaryo Planlama)
- Dashboards and User-Defined Reports (Gösterge tabloları ve Kullanıcı Tanımlı Raporlar)
- Facility Condition Assessment (Tesis Durumu Değerlendirmesi)
- Maintenance and Space Management (Bakım ve Mekan Yönetimi)
Oracle Primavera Unifier'ın Avantajları Nelerdir?
Primavera Unifier, daha büyük organizasyonlara, uzun süreli programlara ve projelere odaklanır.
- Otomatik iş süreçleri verimliliği arttırır ve maliyetleri düşürür.
- Role tabanlı girdi formları hiçbir Java sorunu olmaksızın veri güvenliği sağlar!
- En çok ihtiyaç duyulan iş süreçleri Base Product ile sağlanır.
- Kapsamlı maliyet yönetimi ortamı, diğer herhangi bir maliyet yönetim aracı ihtiyacını ortadan kaldırır.
- Primavera ürünlerinin geleceği için geliştirme platformu ve entegrasyonunu sağlar.
- SaaS veya geleneksel modelde bulut çözümleri mevcuttur.
- Asset Management ve Real Estate Management modüllerini içerir.
Oracle Primavera Unifier Neleri İçerir?
Oracle Primavera Unifier, üç ayrı ürünü içerir: Primavera Project Controls, Primavera Facilities Management ve Primavera Real Estate Management (Primavera Proje Kontrol, Primavera Tesis Yönetimi ve Primavera Gayrimenkul Yönetimi).
Primavera Project Controls, tüm proje faaliyetleri üzerinde tam bir görünürlük sağlar. Bütçeleri, maliyetleri ve finansal tahminleri izleyebilir ve yönetebilirsiniz. Tedarik zincirinde iş süreçlerini tanımlayabilir, yönetebilir ve birden fazla sermaye planlama senaryosu geliştirebilirsiniz. Primavera Facilities Management, tesislerinizdeki operasyonları planlamanıza, yönetmenize ve sürdürmenize olanak tanır. Primavera Real Estate Management, gayrimenkul portföyünüzü planlamak, izlemek ve yönetmek için bir dizi özellik sunar. Saha seçimi ve edinimi, tasarruf etme, yeni kiralama başlatma, finansal kiralama, finansal kiralama süresi ve daha fazlasını içeren ortak gayrimenkul işlemlerini yönlendirmek, gözden geçirmek ve onaylamak için esnek iş akışlarından yararlanabilirsiniz.
Oracle Primavera Unifier ile Neler Yapabiliriz?
- Portfolio Management (Portföy Yönetimi)
- Project Cost Control (Proje Maliyet Kontrolü)
- Bid and Procurement Management (Teklif ve Tedarik Yönetimi)
- Document Management (Doküman yönetimi)
- Cash Flow Management (Nakit Akışı Yönetimi)
- Earned Value Management (Kazanılmış Değer Yönetimi)
- Schedule Management (Schedule Yönetimi)
- Contract Management (Sözleşme yönetimi)
- Project Collaboration (Proje İşbirliği)
- Lease Management (Kiralama Yönetimi)
- Transaction Management (İşlem Yönetimi)
- Construction Coordination (İnşaat Koordinasyonu)
- Fund Management (Fon Yönetimi)
- Design Coordination (Tasarım Koordinasyonu)
- Multi-Scenario Planning (Çoklu Senaryo Planlama)
- Dashboards and User-Defined Reports (Gösterge tabloları ve Kullanıcı Tanımlı Raporlar)
- Facility Condition Assessment (Tesis Durumu Değerlendirmesi)
- Maintenance and Space Management (Bakım ve Mekan Yönetimi)
Oracle Primavera Unifier’ın Avantajları Nelerdir?
Primavera Unifier, daha büyük organizasyonlara, uzun süreli programlara ve projelere odaklanır.
- Otomatik iş süreçleri verimliliği arttırır ve maliyetleri düşürür.
- Role tabanlı girdi formları hiçbir Java sorunu olmaksızın veri güvenliği sağlar!
- En çok ihtiyaç duyulan iş süreçleri Base Product ile sağlanır.
- Kapsamlı maliyet yönetimi ortamı, diğer herhangi bir maliyet yönetim aracı ihtiyacını ortadan kaldırır.
- Primavera ürünlerinin geleceği için geliştirme platformu ve entegrasyonunu sağlar.
- SaaS veya geleneksel modelde bulut çözümleri mevcuttur.
- Asset Management ve Real Estate Management modüllerini içerir.