Riski Azaltın ve Operasyonel Verimliliğini artırın
Oracle Fusion Middleware yükseltme veya bulut geçiş projenizin durumu ne olursa olsun, kullanılabilirlik ve güvenlik sorunlarından kaçınmak ve işletmeniz için optimum performans düzeylerine ulaşmak isteyeceksiniz.
• Yükseltmeniz Ocak 2022'den daha uzun süreceği için destek açığını kapatmak mı istiyorsunuz?
• Olayları önlemek ve sorunları daha hızlı çözmek için önleyici tedbirler uygulamak mı?
• BT ekiplerinizi stratejik ve iş açısından kritik girişimlere mi odakladınız?
• Yükseltmeniz Ocak 2022'den daha uzun süreceği için destek açığını kapatmak mı istiyorsunuz?
• Olayları önlemek ve sorunları daha hızlı çözmek için önleyici tedbirler uygulamak mı?
• BT ekiplerinizi stratejik ve iş açısından kritik girişimlere mi odakladınız?
Oracle Advanced Customer Services, riski azaltmanıza ve iş yükü yönetiminizi optimize etmenize yardımcı olmak için küresel uzmanlığa ve esnek hizmet seçeneklerine sahiptir:
• Fusion Middleware 11g için Oracle Market-Driven Support, Fusion Middleware ortamınızı yükseltirken riski azaltmak için yeni düzeltmeleri ve güvenlik güncellemeleri sağlar.
• Oracle Çözüm Destek Merkezi, yüksek düzeyde kullanılabilirlik ve performans için belirlenmiş bir Oracle destek ekibi aracılığıyla proaktif rehberlik ve hızlı sorun çözümü sağlar.
• Oracle Yönetilen Destek Hizmetler, BT ekiplerinizi 7/24 izleme ve yönetim görevlerinden kurtararak işletmenizin yeniliğe odaklanmasına yardımcı olur.
Oracle Fusion Middleware ile işletmeniz için optimum performans düzeylerine ulaşmak isteyeceksiniz.